Homely

Homely

Logo, visuell identitet og nettside

Om prosjektet

Nadir Nalbant kom til oss med det første prosjektet fra hans nyoppstartede inkubator: Gasellefabrikken. Prosjektet var Homely, en konkurrent til det etablerte duopolet i alarmbransjen. Den 19. februar 2019 lanserte vi nettsidene og salget av produktene startet via Elektroimportøren samme dag.

Det har vært et spennende prosjekt hvor vi har fått lov til å utarbeide alt fra den visuelle profilen, identiteten, kommunikasjonsstrategien, pakningsdesignet og en skreddersydd WordPress nettside.

Homely har lansert markedets rimeligste boligalarm til kun 99 kr pr. mnd. Dette skal de få til ved at kundene selv kjøper og monterer utstyret de trenger. Det hele styres fra en hjemmesentral med smarthjem-funksjonalitet. Så kan du kjøpe de sensorene du ønsker og selv koble de enkelt opp mot appen som gir deg muligheten til å styre alle de tilkoblede enhetene. Du kan selvfølgelig koble andre smarthjemprodukter til Homely og på den måten får du mer enn en alarmtjeneste.

Vi er stolte av å bli valgt som leverandør og gleder oss til vi nå skal inn i en ny fase av prosjektet med mer markedskommunikasjon.
Kunde:
Homely
Løsning:
WEB og Profil
Lanseringssdato:
18.02.2019
BILDEGALLERI
*Ved innsending samtykker du til personvernerklæringen
en del aven del av