Markisemannen

Markisemannen

Etter ett års fravær valgte Markisemannen i fjor å komme tilbake til NXT/A2N, og vi har det siste året kjørt betalt søk og displayannonsering for dem. 

Om prosjektet

Etter ett års fravær valgte Markisemannen i fjor å komme tilbake til NXT/A2N, og vi har det siste året kjørt betalt søk og displayannonsering for dem. Resultatene viser at beslutningen var riktig. Antallet kundeleads har økt med hele 80 % i løpet av mai 2018, sammenlignet med samme periode i fjor. Budsjettet har vært det samme.

  • Vi har klart å senke CPC (cost per click) med hele 28 %, hvilket betyr at vi får kjøpt enda mer trafikk for samme sum. Trafikken til siden økte med hele 38 %.
  • Vi skaper ikke bare mer trafikk. Den er også relevant. Konverteringsraten har økt med 25 % fra 5,5 % til hele 6,9 %.
  • Dette fører til en drastisk senkning av CPO (i dette tilfellet kostnad pr. innkommet leads). Siden vi startet for et år siden har CPO gått ned fra 309 til 171 kroner.
  • NXT/A2N har fra før produsert markisemannen.no og arbeider aktivt med SEO videreutvikling av nettsiden for å sikre mest mulig trafikk og konverteringer.

Markisemannen er en av Norges ledende leverandører av solskjermingsprodukter, og produserer årlig over 20.000 kvalitetsmarkiser og -screens til konkurransedyktige priser. Salgsprosessen er basert på at kunden bestiller gratis befaring på nett eller via telefon.



 

Kunde:
Markisemannen
Løsning:
Performance
Lanseringssdato:
30.05.2018
BILDEGALLERI
*Ved innsending samtykker du til personvernerklæringen
en del aven del av